I know, I gotta get out to the world again

Allt hårt arbete här, alla försök till att bevisa och all ångest jag har fått möta på grund av det ger äntligen någonting. Permis i helgen, wihoo!!! För de som inte har förstått det så är jag inte hemma. Det har jag inte varit de senaste nio dagarna. Och jag vill inte vara här. Men jag måste. Varför jag är här känner jag inte för att prata om just nu, men när jag är redo tänker jag öppna mig för jag vill inte bidra till att tabubelägga psykisk ohälsa. Har ett gammalt inlägg jag har tänkt publicera. Men jag har väntat. Nu är det så gammalt, men jag får väl publicera det senare idag. Dock inget om senaste tiden.
Inget mästerfotografi, men ändå så fint för mig. Ett fint minne.
Solen sist jag var ut härifrån. När jag hade spelat konserten. Underbart att se den varma, gula saken på riktigt och inte bara genom tjocka glasfönster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0