Trying to find whatever is missing

Jag har inte skrivit på länge. Men jag försöker hålla nere min känslotermometer.
För det kommer så mycket. Känslor jag inte vet vad jag ska göra av.
Och jag blir så rädd när jag sjukner. För jag vill inte hamna där igen.
Där jag grävde alldeles för djupt. Alldeles för länge. Alldeles för ovetande om var jag var.
Men jag vägrar att tro att jag någonsin kommer hamna där igen. För nu vet jag.
Det kan bli ljust igen.
Och att jag inte vill missa sådana här dagar med min Emma till exempel.
Jag är så glad att hon är hemma några dagar.
Men att känna för mycket på helger är aldrig bra.
Håll ut till måndag. Som förövrigt är sista veckan. 
Nej.
Inte tänka på helgen.
Kan tänka på Melissa.
 
 
Och gråta över att Melodifestivalen är så dålig.
Fast om Sverige måste skicka något bidrag till Eurovision så får det bli Ace Wilder eller Ellen *vad-hon-nu-heter".
Om Anton Ewald, Yohio eller Oscar Zia vinner...blir jag sur
 

Kommentarer
Emma Broberg

du skriver så bra. åh.

Svar: Åh, tack så mycket, vad glad jag blir!
Sofia Kihlström

2014-03-09 @ 15:46:23
URL: http://emmaex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0