Problem. Idé. Lösning

Problem: Faktumet gällande kameraväskor.
De små är behändiga, men inte speciellt fina. Också är de små så klart. 
De stora är klumpiga och oftast dyra. Inte heller så fina, men de är rymliga.
Så, ska man ha kameraväska och en till väska? Eller ska man bara ha kameraväskan? Eller våga ha kameran i väskan och hoppas på att den inte går sönder? Men om man vill ha ett till objektiv då?
Det tål att nämnas att jag hatar att ha flera väskor. Hellre en stor än flera små.
Idé: Varför gör man inte då en stor gryta av allt?
Lösning: En fin (okej, lite sliten, men det blir så när man har över fyrito år på nacken) ryggsäck. En kameraväska. OCH en vanlig väska på samma gång.
 
 
Och det är ju bara lite småmysigt att fodret är blommigt hihi.
Denna ska med till Holland. Helt klart!
Jag tror jag börjar lära mig att bli nöjd över något jag gör.
Fast en mindre sliten väska hade ju inte skadat. Men 699 för en väska som har perfekt form (nya Kånken) känns väldigt överdrivet mycket för min tunna plånbok.
 
 
 
 

Kommentarer
Sanna

Det här var ju hur smart som helst! Vill nästan göra en själv, bara det att jag har redan en kameraväska och har ingen väska som jag skulle kunna göra det här i :(
Har två eventuellt 3 objektiv jag vill ha med, men tele och standard objektivet ryms inte samtidigt i kameraväskan vilket är ganska irriterande!

Svar: HIhi visst var det! ;D Man kan aldrig ha för många kameraväskor hehe. Försök hitta någon billig väska som du kan köpa eller om du har någon snäll släkting/familjemedlem som har någon som de kan ge för man vill ju kunna ta med det man vill! :)
Sofia Kihlström

2014-03-30 @ 17:43:10
URL: http://sannanilssonlidin.blogg.se/
Alicia

Fiffigt värre!

Svar: Jag kände mig lite fyndig där haha!
Sofia Kihlström

2014-04-05 @ 14:45:39
URL: http://flugsvampar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0