Jag såg en skymt av ljuset som stannade längre än vanligt

Bra dag idag. Först ett möte med min DBT-kontakt där jag fick väldigt mycket uträttat för mig. Sedan hade vi det bra med klassen hos en lärare på hans gård (+ för alla söta djur han hade!). Har även mycket planerat nu sista veckan. Fick en förfrågan om London till hösten och snart är det träning. Måste jag tillägga att solen skiner? För första gången på länge kan jag faktiskt se ljuset från den och njuta lite.

Och just ja, nu är jag klar med skolan. Eller med de två kurser jag har läst denna termin. Och jag måste medge att, trots allt som har varit, har jag gjort bra ifrån mig. Alla uppgifter är jag nöjd med (i alla fall betyget) och kursbetygen kan jag titta på och känna mig stolt. Faktiskt. Jag har visserligen inte läst många kurser, men jag har inte heller varit i skolan mer än typ fem veckor allt som allt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0