Soy de cerca la peor de tus batallas

Jag vet att jag inte skulle skriva mer idag. Men jag gör det. För jag vill inte lägga mig. Jag vill göra så mycket. 
Men jag borde verkligen sova. För att ha någon chans att hänga med lite i skolan i alla fall. Det borde väl vara lätt att sova nu? Fast egentligen inte. För jag sprudlar så. Och nej, det blev inte sämre av att jag fick ett samtal från en...ja, vän kan man väl snart säga (?) som också mådde bra. Och då mår jag ännu bättre. Och samtalet kom i rätt tidpunkt. Då dagen troligtvis annars skulle vända. Men den är fortfarande lika bra. Nästan en timmes samtal är då bättre än allt annat jag har prövat i liknande situationer. Om man hade skämt bort sig själv hade man ju alltid kört på det. Nåväl, jag ska gå och sova. Fast först måste nog min hjärna få tömma ut sig lite mer - trots att det är en bra dag och att jag hellre ägnar mig åt annat. För nu är det inte dag längre. Fan, det är snart midnatt.
 
Denna mysis köpte jag idag. Och ja, jag är redan kär.
 
 

Kommentarer
Lena

Underbart att du har haft en sådana bra dag. Det är du värd fina Sofia.

Svar: <3
Sofia Kihlström

2014-01-13 @ 19:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0