Du behövde någon större och jag behövde något att längta till

I tjugo dagar har jag räknat ner. Imorgon står nedräkningen på noll. På något mrakulöst sätt klarade jag detta lovet också. Det har väl inte varit lätt precis. Inte heller förutsägbart. Men. Det är över.
Det kanske inte blev en vanlig jul. Eller ett vanligt nyår. Eller lov för den delen heller. Men traditioner kan dra åt skogen. Det är över. Erfarenheter rikare. Bra. Dåliga.
Erfarenheter rikare och bläckpennor fattigare. Herregud vad jag har ritat. Men det fungerar som väldigt bra terapi för mig har jag märkt. Jag suger, men vad gör det? Ibland är det inte resultatet som räknas.
 
sötaste ni ahaha
 
 

Kommentarer
Lena

Vilken fin bild på er tre tjejer. Synd att ni inte kan träffas oftare.

2014-01-08 @ 16:26:15
Delice

Åh vad söta vi var <3 <3

Svar: hihi ja :) <3
Sofia Kihlström

2014-01-09 @ 18:31:29
Emma Broberg

åh vilken gullig bild, kram!

Svar: haha tack!
Sofia Kihlström

2014-01-10 @ 15:16:57
URL: http://emmaex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0