Vecka fem, dag ett - andra halvan börjar

 Det här med att skriva om dagarna har jag skippat totalt som ni säkert har märkt.
Anledning ett: det finns inget att skriva om
Anledning två: det händer inget intressant
Anledning tre: det är tråkigt att skriva "idag har jag..." om det inte har hänt något roligt
 
Slutsats: jag skriver inte eftersom det inte händer något speciellt som det finns att skriva om. Yey.
 
Today har i alla fall den femte veckan börjat, vilket betyder att vi har gått halva tiden. 
Imorgon är det kort dag som vanligt och jag ska (eftersom vi inte har lektionen jag ska på imorgon) spendera sovmorgonen på bästa sätt: 
07.30 ska jag skriva prov. Wihoooo!
 
Så nu vet jag vad jag kommer göra resten av kvällen.
Först ska jag visa hur mysigt det är i mitt rum vid mina koppar <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0