Misslyckat decoupage som present

Hyfsat nöjd med denna decoupageburk ändå. Livet lekte.
 
Till första koppen använde jag lack som det tydligen hade kommit lite färg i. Resultat: koppen blev gul istället för rosa matchande till burken. Målade den rosa istället men inte blev det rätt heller.
 
Nästa försök men rent lack såg mer lovande ut då den var lätt rosa innan den for in i ungen, men efter 30 minuter i 150 grader hade den en lite gul ton.
 
Jag var så arg efter detta eftersom det varken fanns tid, material eller möjlighet till att testa ännu en gång så nittonåriga Lina fick alla mina misslyckade försök till någon form av matchning.
 
 
 
 

Kommentarer
Lena

Misslyckade? Jag tycker att de ser jätte fina ut och vem som helst skulle bli väldigt glad över att få dem.

Svar: Haha nej, den ena är ju JÄTTEROSA och den andra GUL...
Sofia Kihlström

2014-02-11 @ 15:39:45
Emma Broberg

så fina saker!

Svar: men tackar! :)
Sofia Kihlström

2014-02-11 @ 20:55:55
URL: http://emmaex.blogg.se/
Jenny

Jättefina saker du har gjort!

Svar: Tack, men just detta blev inte så lyckat...
Sofia Kihlström

2014-02-12 @ 14:44:07
URL: http://jenny.livskick.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0