Ibland kan man roa sig själv väldigt bra

ha. ha.
Jag sitter och läser igenom mina små texer som är skrivna allt ifrån hösten 2006 till våren 2014.
Ganska underhållande.
Hade tänkt göra en bok och smatidigt kunna scrapbooka lite.
Dels för att jag vill pyssla, men dels för att det kan vara roligt att ha annat än i ett dokument på datorn.
Dock är jag väldigt osäker på om jag ska ha med allt för det är ju inte vackert precis... Någon på (sv-)engelska bland annat.
Men det kanske är charmigt? Att se "utvecklingen", eller vad man nu ska kalla det.
Denna eviga ambivalens.
Fast vissa problem är ju betydligt mindre än andra.
Detta är stort! Eller inte...

Kommentarer
Emma Broberg

din header är så så fin! ha en fin kväll, kram. <3

Svar: Tack så mycket och detsamma!!
Sofia Kihlström

2014-02-13 @ 14:39:48
URL: http://emmaex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0