What seemed like a good idea has turned into a battlefield

Idag. Måndag. Dagen mellan allt. Dagen då allt måste fixas.
Före idag har jag prioriterat att tillbringa så myket tid som möjligt med min finaste Emma. Efter idag har jag inte en ledig stund imorgon och knappt någon på onsdag. Och 05.00 på torsdag ska jag befinna mig på Kallax (det kommer alltid heta Kallax för mig). Innan jag åker måste allt vara på ett visst sätt, så jag liksom kan känna lugn. Det brukar alltid göras precis innan jag åker. Nu har det gjorts idag. Efter att Emma lämnade mig och nu innan Izza och Hanna kommer så har jag faktiskt hunnit med allt jag skulle. Det viktiga i alla fall. Har lite kvar att packa som inte kan packas idag. Och nu när äntligen internet har kommit tillbaka till Byn (bloggade en dag från mammas telefon, men det trådlösa i huset har varit borta länge länge) så tänker jag sitta framför datorn den tid jag har kvar. Det är ju hemskt hur beroende man är haha.
 
 
Wihooo! Äntligen ska vi se Glee igen! Vi har typ missat flera helger så nu har vi många avsnitt att se idag. Yey!!
 

Kommentarer
Elina

YEEYY GLEEE!!!!!! <3 <3

Svar: <3 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sofia Kihlström

2014-04-22 @ 19:06:00
URL: http://elajnsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0