I wish that I could listen to all the advice that I give away

Om fem och en halv timme ska vi vara på Kallax. Sedan bär det av till Holland med orkestern. Har fixat och donat och nu är jag redo föör både resan och sedan Valborg som är när vi kommer hem. Så redo som jag kan bli i alla fall. Med högsta sannolikhet kommer jag i alla fall inte ha tillgång till internet, men man kan ju hoppas lite sådär... Fast mest hoppas jag på att jag hittar en studentklänning. Hur det nu ska gå till.
 
Nåväl. Ville bara säga ett sista hejdå innan jag kryper till kojs. Wihooo, mitt alarm ser så lockande ut.
 
 
Fick i uppdrag att köpa en resedagbok till orkestern.
Nej, jag kunde inte hålla mig.
 
 
Passade på att piffa upp den lite extra.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0