You don't know how many times I've wished that I could hold you

Jag har ingen anledning att klaga på att jag bara kommer plugga i helgen (eller ja, inte lördag för då ska jag se bästa Sofia spela match och sedan får jag fint besök så....ja det blev inte så mycket tid kvar...). Jag har tagit vara på tiden på absolut sämsta sätt. Jag borde ju skärpa mig, men jag tänker liksom att det är långt kvar tills sakerna ska in. Nja, inte precis. Eller jo kanske, men det skadar ju inte att börja i  god tid. Filmanalysen i ledarskap till exempel blev jag klar med förra tisdagen och den ska in imorn. Det var ju liksom väldigt skönt så jag borde ju ligga i med allt annat men ja...jag vet inte vad som händer med mig. Ska i alla fall göra bort en muntlig fallbeskrivning i ledarskap imorgon också och vissa kommer redovisa nästa fredag så jag antar att jag är ute i god tid med den med. Svenskan däremot har jag bara skjutit och skjutit på. Jag började med så fina tankekartor och massvis med bra stödord, men när det gäller att få ihop texten så prioriterar jag inte den precis. Får väl inbilla mig att jag hinner bli klar till nästa fredag. Jag bara väntar på att spanskan och matten ska börja gå helt kasst för just nu går det förvånansvärt snabbt för mig att lära mig det och göra klart...
 
Gymnasiearbetet är ju ett kapitel för sig. Projektplan, klar 1:a oktober? Kill me! Jag sitter fast. Pero siempre hay esperanza!
 
 
 
Webkameran levererar som vanligt!
När benan har gett upp och slutat dela
på luggen hela tiden så blir det nog bra.
Än så länge trivs jag. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0