Lost in this world, I even get lost in this song

Borde.
*andningspaus*
Måste.
*andningspaus*
Ska.
jhffffffffffjsdrijhsfdgoiajsdiolmns.doiguhwejoörilweoigr849wer482y7worp09ifdohujwp498euhalö039re8wp0aerguhorwpe. Vi har haft himla två veckor på oss. Egentligen skulle den vara inne idag. Nu ska den in på fredag istället på grund av att vår lärare har varit sjuk hela tiden (som för övrigt har gjort att vi har missat tio timmar och fyrtio minuters lektionstid i ett av de tre ämnena vi har med henne). Ja, åter igen pratar jag om en psykologifilmanalys. Den borde vara klar. Om jag hade jobbat. Eller om jag hade fått något gjort när jag har jobbat. Det har jag inte. fjdeksfgnsjkgnsjdkgnbsjgsjkngsjfkngsfkjngsjfkngsfjkngsf,rjngreujkrefujk. 
 
Det sprinner runt, runt, runt i huvudet och jag kan inte koncentrera mig. Jag borde försöka igen. Fast det känns liksom meningslöst. Det fungerar ju inte. Det finns så mycket jag kan göra, som jag väl egnetligen vill göra, men jag kommer mig liksom inte för att göra det. Jag bara plaskar runt som en annan död fisk.
 
 
 
 
Ge mig förmågan att tänka.
Fast att tänka på rätt saker.
Tack på förhand............Just ja,
en positiv blogg skulle ju detta bli.
Lyckat Sofia. Lyckat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0