För jag vet vem jag är när jag är hos dig

Efter en sådan här kväll med min fina vän undrar jag verkligen hur jag har klarat mig utan henne sedan, hör och häpna, i somras! Ojojoj... Efter prat på bussen, prat på stan, prat på bussen och prat hemma så har vi i alla fall tagit igen några dagar som vi har missat. Nä, men herregud vad jag har saknat min bästa. Kommer i alla fall få träffa henne imorgon också. Det kändes lockande att stanna över natten förutom den lilla detaljen att hon ska vara hos tandläkaren imorgon 8.10... Nä, jag behöver nog alla timmars sömn jag kan få. För jävlar vad jag ska plugga imorgon!
 
 

Kommentarer
Emma

Vilka fina bilder du har tagit, det märks verkligen att du har utvecklats:) Saknar dig så mycket, finaste finaste bästa vän<3 Det är är roligt att någon av oss är duktig på att blogga i alla fall<3

Svar: Tack sötnos! <3 Ahahaha ja det är ju tur, annars hade kanske någon trott att vi flytt tillbaka till Egypten och blivit kidnappade! För det var väl i si så där mars som du bloggade sist? ;)
ps ps, jag vet att du har bloggat, jag gillar bara att retas (a)
Sofia Kihlström

2013-11-13 @ 18:01:37
URL: http://teateremmaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0