103 fina djur i mitt älskade skåp

Mitt tomma skåp har nu blivit fullt.
 

Jag tar det hylla för hylla.
Det nedersta planet är bara tillfälligt...Vet inte riktigt än hur jag ska ordna där.
 
Dock utgör dessa bilder inte riktigt verkligheten av mitt skåp.
I fredags hade jag nämligen tur att se på Toys 'r' us hemsida att det ar 25% i hela butiken på lördagen, så gissa vem som stod i kö där i cirka tjugofem minuter med massvis av barnfamiljer? 
Ja, ni gissade rätt: artonåriga Sofia Kihlström.
Och jag gjorde inte bara ett kap - utan två!
Tillsammans kostade de 172 kronor och på Barnens hus kostar en familj 249 och bara bebisarna hade kostat 80 kronor på Toys 'r' us egentligen, men nu var det rabatt (49 kronor) och sedan ännu mer rabatt i form av 25%.
 
(och Lena, alla sex hamnade på hyllan med godisvagnen. Elefanterna där ankorna står och bebisarna på det blåa rätblocket)
 

Kommentarer
Lena

Du måste fota skåpet när elefanterna står där.

Svar: Ja, jag får ta och göra det någon dag :)
Sofia Kihlström

2013-11-07 @ 15:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0