The give, tha take, the mend, the break and so the cycle goes

Inom loppet av två dygn har jag fyndat:
en helbrun kjol, 15 :-
en grönmönstrad klänning, 40 :-
en rosa, stickad "perfekt kjoltröja", 20 :-
en brunblommig kjol, 30 :-
 
Måste säga att jag är väldigt nöjd, trots att min ekonomi inte riktigt tycker att secondhand är något undantag - INGET ska köpas! Den bruna kjolen invigs imorgon och klänningen förhoppningsvis på onsdagens konsert (om jag hinner tvätta och fålla upp den).
 
Nej, jag har itne glömt bort att jag har varit i Göteborg med världens finaste Delice men jag orkar inte rensa några bilder just nu. Istället kommer en bild på det jag köpte där. Me gusta!
 
Wiho, lite uppdatering från mitt ytterst ointressanta liv!

Kommentarer
Lina

BILDER! BILDER! BILDER!

Svar: inte så många tyvärr... :( Fast de kommer någon dag :D
Sofia Kihlström

2013-05-27 @ 22:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0