Ni gör min dag, mitt år, mitt liv.

Ni är alla för underbara! Ni förstår inte. Jag lovar er, ni förstår verkligen inte! Det fattas ord. Det fattas så många tusentals ord. Miljoner. Oändligt. Det finns inte så mycket mer jag kan säga. Hade inte ni funnits, hade inte jag funnits. Så enkelt är det bara. Tack vare er kan jag se framemot skolan. Jag kan se framemot helgen. Jag kan se mot framtiden. Något med er mina fina vänner är något som glöder i kalenderna. Ungefär som man såg framemot julafton eller födelsedagen när man var liten.
 
Jag förstår inte ens själv varför jag har haft den enorma turen att träffa er, men jag tänker inte ifrågasätta. Jag är lyckligast i världen när jag träffar er. Jag kan vara leva. Jag kan bara vara. Jag kan vara fri. Fri från allt. Jag älskar er!
 
 
En vacker bild från Izza som är tagen hos Lina
 
Jag kommer för evigt att vara i skuld till er.
Hur ni utnyttjar det är ju upp till var och en ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0