I will be brave. I will not let anything take away what's standing in front of me

 
 
 
Jag vill kunna vara glad över solen som äntligen är här. Jag vill kunna sitta utomhus utan tjocka kläder och inte frysa. Jag vill inte kunna klara mig genom helgen - jag vill leva genom den, bara vara. Ska försöka, verkligen försöka lyssna på råd, göra den till en parantes, skjuta på allt till måndag. Ska försöka. Jag blir så arg på mig själv om jag sabbar denna helg. Den ska bli bra. Den kommer bli bra.
 
Imorn får ju äntligen träffa min fina Delice och jag längtar så!
 
 
En sak som jag upptäckte nu var otroligt smart!
Man kan låna om böcker via internet. Så ypperligt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0