I thought I could be strong but it's killing me

Vad är man utan andra människor? Ja, ensam är stark kanske somliga säger, men om jag frågar såhär: Vad är jag utan andra människor? Ingenting skulle jag nog säga. Det finns många, så många som jag bara skulle vilja ge bort hela världen åt. Fast som egentligen förtjänar så mycket mer. Hur kan det vara så svårt att säga det? Att säga att de gör skillnad. 
 
Måste lägga in en bild på min nyfunna kärlek som jag hittade idag när jag var på stan med fina Lina (som för övrigt kommer ikväll och myser och ser film med mig) ♥
Den ser lite mer lila ut än vad den är, men hur som helst: LOVE!
 
Idag önskar jag mig en natt utan 
att trassla in sig i alla tankar.
Som igår ungefär. Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0