I find it hard to tell you I find it hard to take

Har varit för mycket att hantera liksom. Även för mycket för bloggen. 
Vinst mot Alvik lag 2 igår. Eller nä, just ja, vi spelade lika men det kändes som en vinst (de hade ju flera div 1-spelare i laget och med 4 minuter kvar gjorde de 1-0 och vi kvitterade anfallet efter). Fick spela mittback med uppgift att nicka vilket jag inte klagar på, men det är lite förvirrande att vara i mitten... Idag tillbak till skolan och det är skönt (fast det säger ju inte att jag är mindre trött på lärarna för det...). Nu blir det mycket pluggande också ska jag ta opch köra lite brumbrumbil.
 
Los Hombres de Paco.No words liksom.
Me gusta. Det är allt jag kan säga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0