Granulocyter och pepsin

Åh, jag är så ineffektiv så det finns inte! Jag borde ha pluggat i ett fram tills nu men jag kan verkligen inte koncentrera mig. Dels för att min hjärna är som den är och dels för att jag varken är intreserad eller vill lära mig om matspjälkningen,
andningen,
blodomloppet,
blodet,
levern,
immunförsvaret,
skelettet,
lederna,
musklerna,
hjärnan,
nervsystemet,
örat,
ögat,
njurarna,
hormoner,
fortplantning
eller något evolutionärt perspektiv!
Dels också för att jag är i full fart med att fundera på om jag ska tatuera mig eller inte. Eller just nu vill jag, men hur ska man veta om man vill ha den hela livet? Inte misslyckas liksom.
Nä, nu måste jag ta mig i kragen och faktiskt plugga! Hur kan jag vara så ineffektiv? 
 
 
Detta är inte likt mig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0