Varning för förvirring

¡Hola mis amigos!

Det var ett tag sedan känns det som, fast jag har egentligen ingen koll alls. Har ingen koll på någonting nu för tiden. Nu är det i alla fall helg, det vet jag och det blir väl sådär bra som det brukar bli. Dock hade det varit roligt att hälsa på Tilda idag med alla mina sunderbyvänner som jag träffar alltför sällan, men man kan inte få allt. Hann i alla fall se Izza idag och två andra fina vänner vid namn Elina och Johanna, säga hej, ge en kram och säga hejdå. Ja, det är tragiskt att man inte går i samma byggnad ens för vi träffas nästan aldrig sådär spontant. Varje gång jag ser någon av alla fina på bussen så gör det typ min dag. För underbara liksom! Det kan ju inte bli bättre om man dessutom träffas på världens bästa plats heller (alltså bussen). Hursomhelst är det skönt att ha alla underbara vänner för det måste ju vara det bästa påhittet någonsin!
Tack och lov att jag även har vänner som jag faktiskt kan träffa på skoltid. Imorgon blir det att umgås med tre fina i Måttsund (och vi får hitta något som symboliserar Emma, den stackaren som åker från sjukhus till sjukhus typ). Jag ska lära dem att baka min berömda tårta som jag bjöd dem på när jag fyllde år också ska vi faktiskt ta och plugga. Snart är rapporten om sociala konstruktioner klar och då är det bara att förbereda redovisningen som måste bli ganska väldigt bra.
Herregud vad jag skriver, men när jag ändå är igång att skriva om allt mellan himmel och jord kan jag berätta hur förbannad jag är på mig själv (mer än vanligt alltså). I slutet av träningen igår, som gick riktigt bra, halkade jag och vred hela höften - den som redan har ont. Kul kul. Kul att jag pratar om den som en person. Jag gör typ allt till egna individer..."nu är jag och analysen kompisar igen", "höften har ont", "stolen blir ledsen"............ja....

Ett inlägg av detta ostrukturerade slag måste väl innehålla lite bilder i ostrukturerad form antar ja




 
 
Det mest osammanhängande jag har gjort,
men det är väl lite så jag är just nu. 
Det finns inte så mycket vettigt i min skalle.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0