Even though you're able to run, you can't run away from everything

En tanke: Har mina föräldrar lärt sig att lyssna på svar? Vet de vad svenska är? Hur svårt kan det vara att förstå att "vad är det" inte är samma sak som "kom in" när man knackar på dörren?!
 
Träffade min finaste Emma efter skolan igår. Strosade runt på stan och min framgångsrika vän delade ut sådär cirka femton CV:n. Träffade även världens finaste Izza och Hanna innan vi satt oss på Waynes och hade det mysigt. Åh, fina vän! Blev även att jag spenderade natten hos henne och det var bara sådär allmänt bra som det brukar.
 
Ska och se Northland (eller Lule Basket som jag föredrar) ikväll och vad som händer imorgon är fortfarande en olöst gåta. Måste väl kämpa mig till stallet, men jag orkar inte tänka på det nu. Vill inte förstöra resten av dagen. Annars har jag roliga saker att se frammemot. Påskafton blir väl helt okej  för jag ska i alla fall köpa fågelklänningen jag lade undan idag. På söndag bär det av mot Kåbdalis med Henny och gud vad roligt det ska bli!
 
 
två gamla bilder på mig och fina Sofia som jag saknar allt för mycket
 
Varför är saker man borde göra,
som man gör,
så himla svåra att acceptera?.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0