Välförtjänt eller inte, men det är på riktigt!

Sitter alldeles själv och gråter här i mitt rum.
Nä jag är inte leden.
Jag är glad. Så jävla glad!
Efter att edWise inte har fungerat i över en vecka, gick det plötsligt att logga in. Nervös så klart, men jag var trött på att vänta. Bläddrade, bläddrade och sedan kom det: idrottsbetydet. Visst, alla betyg är viktiga, men för mig har idrottsbetyget en speciell betydelse - det har det alltid haft. Detta räddade lite av min sommar kan man säga. Eller ganska mycket faktiskt. För en gångs skull är jag otroligt nöjd med mig själv och andra året på gymnasiet. Det har varit så otroligt tufft, hårt, mycket, stressigt, pressigt, tungt...ja, helt enkelt inte lätt, men ändå har jag klarat det. Matten gick väl inte som jag hoppats, men eftersom mer än 40% fick IG i den kursen förra året (dock är ju kursen vi läste nu lite annorlunda eftersom det är GY11) så får jag väl inse att det krävs mycket för att få ett A... Engelskan är jag ju verkligen inte nöjd med för jag vet att jag hade kunnat få bättre om det inte hade blivit så mycket strul med lärarna.
 
Hur som haver, jag är i princip nöjd och det
gör mig väldigt nöjd att jag kan säga det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0