Slutet närmar sig

Svenska
Spanska
Sociologi
Naturkunskap
Matte
 
Avklarade kurser och med betyg som jag har fått reda på. Bara idrotten som jag får vara nervös över. Fast hur den än går är jag trots allt nöjd med den här terminen som helt klart har varit som många har beskrivit den - vårterminen i tvåan, den värsta terminen! Fast nä, där ljög jag lite. Jag känner mig själv så jag vet att jag inte blir nöjd över idrotten om jag inte får det betyg jag vill. Speciellt inte med tanke på allt. Är nästan lite rädd över att få veta det... Fast å andra sidan, med tanke på allt, så borde jag vara fördjävla nöjd över alla mina betyg - vad jag än få i idrott - men jag vet inte riktigt...
 
 
Vet som vanligt inte riktigt vad jag ska ta mig till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0