Löparfest - och en massa annat roligt - i Göteborg

 Nu kommer äntlingen bilderna från kära Göteborg. Varning! Extremt många! Jag har svårt att välja...

             
Storasyster ville visa sin riktiga sida. Lillasyster lika så. Puss fina Wallinsystrar!
Kenyanerna/första startgruppen startar. Kilometertid på 2.28 efter en mil är inte mänskligt!
Folkfest!!                                                                           
Delice laddar och Ulf är på väg in i mål


Kära fader startar

Bästa Delice startar

Delice tar sig mot mål

Trött och lycklig
Delice käkar medalj och Mira tar egopics
UNDERBARA AFFÄR!!! VILL LEVA DÄR, LIKSOM JAG VILL LEV I GÖTEBORG
Tack fina vän för den korta, men underbara helgen. Traditionen lever vidare och nästa år hoppas jag kunna delta i denna stora folkfest.
 
Bilderna kanske är till mest
för dig, men ni andra får ju
också titta!

Kommentarer
Anonym

Grym helg! Jag tackar å bockar för att du hälsade på och nästa år är det min tur att heja på dig!

Svar: Ja det är bäst för dig att du kommer i sommar! Jag kommer inte förlåta dig annars - inte Emma heller!
Sofia Kihlström

2013-06-13 @ 21:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0