Andas. Andas. Andas.

Åh, jag klarar inte av detta!!! Har verkligen jättesvårt för det. Fast sådant händer hela tiden och jag måste vänja mig. Jorden går inte under liksom.
-Planer som ändras när man har planerat hela sin dag efter det.
 
Ska träffa fina människor imorgon istället. Det är ju roligt att få träffa dem såklart. Men. Hade kunnat varit i skärgården med mamma, pappa, mormor och hunden nu om jag inte hade planerat att vi skulle träffats idag som det var tänkt. Åh, jag som var så sugen på att få åka båt, vara ute och bara ha det mysigt. Jaja, nu är jag ensam istället och har all tid i världen att göra något....vad det nu är. Får väl ta och jobba fram till träningen börjar 19.15.
 
Andas.
Positiva
tankar.
Inte
tänka.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0