Shopping i Dublin-stil

Förvut var jag en smart och duktig flicka som sparade sina pengar. Nu vet jag inte vad jag har förvandlats till för ett monster. I fredags var jag och min kära vän Emma och shoppade på Piteås gator och jag tror påsarna nästan var lika många som supershoppingen på Irland.Det mesta var ganska onödigt, men jag gillar dem ändå. Gladast är jag ju för att de hade smyckeshängaren på Indiska (slut i Luleå och på internet). Jag är även väldigt glad för klockan jag köpte. Den var trasig - men ack så underbar - så jag fick den för endast hundra kronor! Pappa lagade den på typ tio minuter och nu hänger den så fint på min vägg.
 
 
Jag borde väl ha lyssnat på mitt horoskops råd kanske...men det första stämde inte tyvärr. 
 
Två par stumpbyxor
 
En urmysig kofta!
 
 
 
Jag köpte ju även en hel del fåglar....de flyger väl in här någon dag och visar sig

Kommentarer
Ewelina Jungmarker

åå så fina saker!

Svar: Taack!
Sofia Kihlström

2013-01-06 @ 22:01:38
URL: http://ewelinajungmarker.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0