Jag vet inte var jag ska börja

Jag har en hel del att blogga om också har jag tagit massvis med bilder så det kommer nog komma en hel del tidsinställda inlägg om gamla (kanske en vecka) saker, händelser och så vidare. Just nu kan jag inte blogga om något av det för jag håller på att rensa bland alla bilder. Det är en hel del ska jag be att få tala om.
 
Jullovet börjar lida mot sitt slut och vare sig man vill eller inte måste man börja tagga skola, men innan det som kommer jag vara med om så många bra saker! Då måste jag blogga om dem också!
 
 
Jag sitter nu med värkande mage (träningsvärk och hunger)
men det gör inte så mycket för Emmas gulligaste mamma
(som fyller år idag - GRATTIS!)
har gjort en smörgåstårta som jag kan äta.
Hur sött är inte det?

Kommentarer
Anonym

Hallå gullet<3

2013-01-03 @ 14:36:35
Anonym

Hallå gullet<3

Svar: Hallå gullegullDelice!
Sofia Kihlström

2013-01-03 @ 14:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0