Finfin träning!

Fem pass har det blivit hittlls denna vecka. Två fotboll (inkl. lite styrka) och tre gympass. Jag känner mig riktigt duktig, också blir det fotboll och styrka på söndag. Dock ingen löpning då det har varit så kallt. Jag önskar, verkligen önskar, att jag hade kunnat springa på löpband, det hade varit så lätt. Så är ju nu inte fallet då jag efter max fem minuter börjar vingla fram och tillbaka och blir jätteyr, tyvärr.

Nu är det ingen träning som gäller för jag gjorde bort den imorse (älska morgonträning), nu är det fredag och jag firar helg! Föräldrarna är på restaurangen här i Sunderbyn och egentligen skulle jag också varit där. Såg fram emot det då jag bara hann få i mig två ägg imorse och lite grönsaker och broccolis (eller hur man nu säger) från en pytt som inte smakade vidare bra i skolan. Menyn på vår fina restaurang är ändrad sedan förr i tiden och det finns nästan inget vegetariskt så jag kände att det var lite onödigt att betala så mycket för något jag egentligen inte hemskt gärna ville ha. Jag blev alltså hemma istället, men maten jag lagade blev riktigt god (trots att jag spillde ut en hel del på golvet...), och billig!

 
Imorgon har jag lovat mig själv att i
nte träna - man vill ju inte tappa suget
(eller förstöra vaderna ännu mer) - så
då blir det pulgg plugg plugg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0