Värmande sol, klarblått vatten och sand mellan tårna

Om mindre än ett dygn har jag avslutat första etappen mot min och Emmas länge planerade resa. Om jag inte har nämnt det så ska vi bo på ett fyrastjärnigt hotell vid vattnet i Hurghada. Att vi ska till Egypten har jag nog sagt. Ja, i alla fall...snart är vi på väg och jag vet inte om jag kommer ha internet någonstans. Ledsen att jag inte har förberett några inlägg (det från Estocolmo kommer någon gång) men det har varit en hel del i skolan. Det lilla som nu finns innanför mitt pannben har väl inte varit helt hundra heller. Som att det någonsinn är det heh...
 
Tänkte bara säga att nu drar jag och jag är inte ett dugg avundsjuka på er här hemma! Nu ska jag få träffa min Emma, vara helt ledig (att plugga matte på stranden har jag faktiskt inte något emot) och äntligen äntligen få komma till värmen. Ha det bäst så länge!
 
 
För att jag är en sådan bra vän
så kan jag sola och bada lite åt
dig också Izza ;) Du kan få ett sms
medan du sitter och pluggar så kan
jag berätta hur bra jag har det, hihi!
 

Kommentarer
Izza

Jag är så inte glad just nu......
Men ha det super, det förtjänar ni båda :)!<3

2013-02-20 @ 22:07:09
Hanna

Ha de så bra därborta!! :D<3

2013-02-22 @ 12:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0