Min konstnärliga och fina vän

Jag fick inte bara fåglar, fotbollsresa och annat fint utan även två mycket söta apelsiner. Den första här fick jag av Rebecca på morgonen i skolan på min födelsedag och det var den mest mättande apelsinen jag har ätit! Åt den till frukost dagen därpå och drack en kopp te, och jag lovar (!) jag blev hur mätt som helst! 
Sedan var ju Rebecca så dum och inte följde med på Lazergame. Jag blev väldigt, lite småsur så hon försökte gottgöra mig med en till sötis som jag förtärde efter en träning. Även den mycket god.
 
Och jag förlät henne, nätt och jämnt.
Hade det inte varit för apelsinen vet
jag inte hur det hade blivit.
(Vill även gratta fina Lina som fyller 18 idag!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0