A million years, if that's what it takes

Som vanligt när man inte har något att skriva så kommer man på massvis med saker man kan skriva om, men man orkar liksom inte...
Jag kan berätta om min dag - fast nä.
Jag kan berätta vad jag vill just nu - fast nä.
Jag kan berätta vad hälften av mitt presentkort på H&M har tagit vägen. Jag har nämligen köpt en sommarjacka! Som att det inte hade varit nog med det (februari och kallt) så köpte jag den på barnavdelningen. När jag ändå är igång kan jag tala om att det var från killarnas barnavdelning. Jag kan även meddela att det inte ens är en sommarjacka...
 
En liten fin bild som jag tycker säger ganska mycket bra.
 
A million years
if I have to wait

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0