We dance with the devil in the flickering light

Jag vet egentligen inte vad jag ska skriva här. Samtidigt vill jag ju inte ta bort bloggen.
Men mitt liv är inte speciellt intressant. Inte har jag heller något som sticker ut. Som till exempel en speciell hobby, fina fotografier eller någon kunskap som man kan dela med sig.
Engagerad i något är jag inte så att jag skulle kunna skriva milslång texter om diverse ämnen. Starka och brinnande åsikter då? Nja, inte mer än sådant som det inte ens är någon idé att skriva om. För jag förstår mig ändå inte på hur man kan tänka något annat. Jag respekterar det faktiskt inte heller. Självklart får alla tycka som de vill, men när det kommer till rasism, homofobi, nazism, inte-tillåten-att-tro-på-den-religion/den-ickereligion-man-vill och så vidare, då förstår jag bara inte hur man kan tänka något annat än att det är fel. Om sådant är det alltså ingen idé för mig att skriva om.
 
Så jag vet inte, varför har jag ens denna blogg? Vad är vitsen?
Men som sagt, jag vill ju inte heller ta bort den. Så någon anledning måste det ju finnas.
 
Anledning till en bild? FÖR UTE ÄR DET SOL!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0