Vi ska va dom vi vill vara hellre nu än efteråt

Och jag är så otroligt, helvetes, jävla skitglad!!
Alltså det var fantastiskt. Jag är helt lyrisk. Finner inte ord.
Detta var fan det bästa jag har varit med om på hela året.
Hon var så jävla bra! Sången, snacket, känslan, personligheten...allt!
Sedan gjorde det ju inte saken sämre att bandmedlemmarna var musikaliskt begåvade.
Eller att en jättesöt norsk kille var förband. Köpte hans skiva också.
Fick den, Melissas skiva och en tygpåse signerade. Hade kunnat stanna där hur länge som helst. Ångrar det lite nu. Att jag inte sa allt jag ville säga. Men jag var helt uppe i varv för att ens kunna tänka.
Någon dag får ni ett mer sammanhängande inlägg. Nu är jag för glad. För lycklig. Mår för bra.
Hjärta.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0