Jag har sagt en sak och menat en annan, det här är straffet för det

Jag har tänkt på en sak. Inte för att skryta, men jag kan faktiskt tänka.
Jag håller ofta igen när det gäller att blogga, för mina "blogganfall" kommer nästan alltid i liknande situationer. Då hejdar jag mig och tänker "varför skulle någon vilja läsa detta?". Men nu, efter att jag som sagt har tänkt, har jag kommit på att jag skriver väl inte för att tillfredställa någon annan än mig själv? Få utlopp för vad som helst i kombination med lite bilder. Så nu fan ska jag inte hejda mig! Eller jo, somliga saker är ju inte lämpligt att skriva, men för övrigt.
 
Har återigen tänkt på det där med nyårslöfte. Kom på att jag visst kan vara orolig för att jag inte ska hålla dem. I alla fall det jag tänker på just nu. Skulle inte förvåna mig om jag bryter det redan imorgon. Inte för att jag ska avge det löftet... Men jag kanske startar med det lite längre in på det nya året. När jag är redo.
Jag vet, det finns ingen bättre dag än att börja idag. Men snart... Inte nu.
 
Det gick inte så bra med det där med att måla naglarna...
Men i alla fall:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0