Fotboll hela veckan

Nu ska jag snart bege mig mot Byvallen för att spela veckans andra match med damjuniorerna. Vi ska möta Assi som tydligen är riktigt bra så jag är taggad till tusen! Sista matchen innan London är det också, fast två träningar till hinner jag med. Det har verkligen varit fotboll för hela slanten, men det kommer ju inte bli något på sex dagar sedan. Detta är då vad jag har hunnit med i fotbollsväg sedan förra söndagen:
Söndag: Träning
Måndag: Damjunträning
Tisdag: Träning
Onsdag:  Damlagsmatch (mot Assi, tabelltvåan, hade med 7 div 1-spelare, 2-2, ganska rättvist, men surt att vi - läs:jag - failade så att det blev mål när det var tio min kvar)
Torsdag: Damjunmatch (mot BAIK, 0-1 efter en billig straff som de fick, orättvist)
 
Idag: Damjunmatch, träning
Imorn: Damjunträning
Tisdag: LONDON!!!
 
Sju min kvar till samling, måste rusa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0