Det svåraste som finns

Jag tänkte visa en bild på min nya, fina garderob, men jag väntar tills den är helt komplett. Ska nämligen försöka hitta några fina handtag till den i London. Men tänk er att den är stor och full med kläder. Inte är det heller vilka kläder som helst, utan mina favoriter, det vill säga alla mina tjugo kjolar + mycket, mycket mer. Förstår ni då hur svårt det är att plocka ut de kläderna som ska få följa med till London?!! Vi ska dessutom bara ha två väskor med och sedan stannar vi ju inte så länge så jag kan ju inte ha med mig speciellt mycket. Mitt kjolhjärta blöder när alla utom en kjol hänger kvar i garderoben. Förstår ni? En kjol!!! Fast när vi kommer fram imorgon så är klockan inte så mycket och då jag vi bege oss till Primark där jag säkert kommer hitta något mer fint hehe. Nu lät det ju som att jag bara kommer ha med mig en kjol och inget mer, men faktiskt får min virkade klänning (fyndad för någon vecka sedan för 10 kronor) och ett par jeans följa med + några överdelar. Det klarar jag mig ju på, även fast det gör ont i hjärtat, men om jag inte köper något kan det bli lite kris.
 
Nu ska jag fortsätta att bocka av min "Att-göra-innan-London-lista". Två av sakerna jag redan har gjort är att, med hjälp av symaskinen, fått en ny outfitt i form av en blus och en kjol. Ganska bra blev det.
 
 
Men dem får ni se någon annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0