Slog jag i huvudet utan att jag märkte?

Jag har alltid avskytt tatueringar, verkligen avskytt. Jag har inte tyckt att det har varit fint på något sätt. På senare tid (oj, vad jag lät gammal där...) har jag börja tycka att somliga är riktigt fina -  det vill säga på andra. Jag har glatt kollat på fina tatueringar som mina vänner har funderat på, givit förslag och tänkt att det skulle vara riktigt fint på dem. Nu har jag kommit på mig själv att googla tatueringar och blivit frustrerad över att stället jag vill ha den på kanske inte är så bra om man ibland vill kunna dölja den. Slutsats: jag har börjat fundera på att tatuera mig. Jag vet inte riktigt om jag har slagit i huvudet eller om det bara är någon tillfällig tanke. Jag får väl fundera i några månader och se om jag fortfarande vill samma.
 
 
Mamma skulle förresten döda mig om jag gjorde en.
Nu hittade jag det första positiva med att ha fyllt arton!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0