I'm so sorry so sorry for wasting your time

Redovisningen gick åt skogen. Eller jag dog ju inte, men jag vet att det hade kunnat gå så mycket bättre. Ja, såklart så finns det över allt, lite mer, lite bättre, det går alltid. Nåväl...stannade och väntade på Henny och Anna medan de snackade betyg, sedan på Henny som missade två bussar också kom jag hem där kring sex. Good! Har typ inte gjort någon nytta alls annat än rensat papper och planerat all nytt jag ska göra imorgon. Förhoppningsvis får jag se Rebecca på Kulturens hus också och även träffa Lina, Hanna och Izza på kvällen. Man kan ju alltid hoppas. Hockey blir det i alla fall och jag hoppas av hela mitt hjärta att Luleå tar hem det, men hjärnan och logiken säger något helt annat. Om inte Luleå vinner hoppas jag ju på Skelefteå så det blir väl bra hursomhelst haha.
 
Om jag är duktig, lägger jag upp lite bilder från Stockholm imorgon :)
 
I can't hold it back 'cause I'm losing my mind 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0