I know what I'm doing is wrong but the disease is strong

Solen skiner, asfalten kommer fram, till och med grästet syns på några ställen. Det håller på att bli vår. Förlåt för deprimerande inlägg. Jag borde vara överlycklig.Ingen normal människa kan väl riktigt förstå vad som är problemet. Inte ens jag kan det. Varför ska det vara så svårt? Varför kan jag för i helvete inte kunna vara normal?!
 
Jag borde ha pluggat efter skolan, men jag var så jävla orkeslös. Orkade inte ens hålla i en penna. Jag borde plugga nu efter den jävla middagen, men allt jag vill är att slippa vara ensam. Att någon ska komma hem, gå till skolan eller något. Jag vet att jag inte borde blogga utan göra andra saker, men jag har inte lust med något annat nu än träffa fina människor. Tyvärr visar jag ju ingen speciell tacksamhet mot dem. 
 
fan
 
 
 
 
Stronger than my will of going on,
and I do my best to destroy myself

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0