Cuando el mundo es frío, os recuerdo.

Tänk om man bara skulle få omges av alla fina människor hela tiden. Det hade inte varit så dumt. Fastu då hade det kanske inte varit så underbart varje gång man träffar dem? Eller jo, för alla fina är ju bara bäst. Ingen nämnd, ingen glömd.
 
 Massa frågor. Inga svar. Dagarna rullar på. Ännu fler frågor. Ännu färre svar. Jag länktar, men ändå finns det inget att länkta till. Jag drömmer, men jag vet att det är hopplöst. Jag väntar och väntar och för varje dag, mister jag hoppet mer och mer. Små, enkla saker gör mig överlycklig; jag glömmer allt för ett tag, men det varar bara så länge jag inte är ensam. Fina människor, ni är guld värda!


 
Nobody is perfect,
but you are to me

Kommentarer
Anonym

kram till dig fina underbara Sofia ! skriv gärna till mig om du vill !
din moster

Svar: Kram!
Sofia Kihlström

2013-04-10 @ 21:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0