A side of me wanna be free. A side of me wanna stay a prisoner

Det är en sak jag stör mig så sjukt mycket på i designen, men nu får det vara så. Jag får ta och störa mig på det för jag fixar inte att ändra det. 
 
Jag ville ha lite vitt och ljust nu när våren är här och inte den där kalla, blå vinterfärgen. Älskar att det är ljust så länge ute! Ännu en gång har jag överlevt den mörka, kalla och snöiga vintern och ljuset och våren har inte kommit mer lägligt. ♥
 
 
Här kommer tre bilder från en dag i Måttsund med vårrullslagning, sparkning (ni vet, åka spark) och extrem trötthet haha. Vi bakade även tårta bara för att, men sedan kom vi på något att fira - det var 30 dagar tills Anna och Henny skulle på Bäverkonserten (idag är det 15). Det var även Earth hour så vi satt och mös/halvsov med tända ljus.
 

 
Jag vet inte vad jag hade gjort om
det hade varit mörkt ute nu också.
Hade väl drunknat i mörker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0