värdelös fakta

 
Det är helt omöjligt för mig att stå still när jag pratar i telefon - jag måste vandra runt, pilla på/med saker
 
Så fort jag kommer hem måste jag packa upp min väska - det spelar ingen roll om jag varit borta en månad
eller en timme
 
Jag är världens tidspessimist och oroar mig alltid för att jag är sen - och nä, jag är sällan det
 
Jag kan helt plötsligt upptäcka att jag har en liten teckning som jag har på mig själv - som jag har ritat någon gång jag har haft tråkigt (eller pratat i telefon)
 
Bland det obehagligaste som finns är att ha långa naglar - dels för att det blir svårt att spela på fiolen, men även för att det bara är allmänt äckligt/obehagligt
 
Jag är inte speciellt duktig på det men jag tycker om att pyssla med olika grejer, skapa och helst ge bort till folk - som uppskattar arbetet såklart.
 
Jag har en konstig egenskap att tro att alla hatar mig - för minsta lilla sak
 
Jag tycker det är ganska roligt att blogga - eller skriva skit, kalla det vad ni vill
 
Jag har inga som helst problem med att bli smutsig  (typ lerig och så utomhus, i vildmarken you know) - bara jag inte smutsar ner något annat
 
En gång i tiden kunde jag kalla mig vältränad
 
Imorgon tar jag bort min blogresponse - den var inte så populär
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0