vackra fåglar!

Dessa fina fingerlösa fingerhandskar fick jag med mig från stan idag som besöktes med Izza och Hanna. Så underbart söta, så underbart passande till min blåa, nya jacka från Ellos och så underbart mycket jag!
 
När jag kom hem satte jag mig ute i den fina höstsolen med läxböckerna. Nu har jag tagit en välförtjänt paus och jag är faktiskt skyldig de få som tittar in här att blogga lite. Ni blir bara färre och färre.
 
Förlåt för att det blir så många bilder men jag bara älskar det nya (okej, inte så jättenytt) här på blogg.se när man kan ladda upp bilderna så snabbt! Dessutom har jag lite svårt för att välja bilder...ingen blir sådär riktigt bra och ingen blir heller riktigt dålig - förutom de jag raderar förståss.

Kommentarer
emma

Åh vilka söta handskar, så du(a) Kan du inte fota jackan:D? Saknar min fia<3

Svar: JAG VEEEEEEEEEEEET (a) <3 Kan jag väl kanske ;) (a) Saknar min Emma <3
Sofia Kihlström

2012-09-24 @ 21:26:18
URL: http://teateremmaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0