summering av veckans träning

Då var denna vecka snart slut och jag ska summera hur träningen jag planerade här för veckan har gått. Jag ska försöka göra detta varje vecka och skriva in hur jag ska träna. -mest för att hålla koll själv.
Jag gör även ett separat om ridningen
 
Träningen har gått riktigt bra óch jag har fått riktigt mycket träningsverk. Löpningen blev på fredag morgon istället för på onsdag efter att jag hade cyklat hem från skolan för det var väldigt mycket jag behövde göra i skolväg så det blev lite smått panik. Annars har det blivit som det skulle.
 
Måndag: BodyPump
Torsdag:BodyPump
Fredag:Löpning
Söndag:ViRP
 
 
Kommande vecka har det tillkommit lite saker som inte brukar vara som gör att jag får träna på lite andra dagar men jag har tänkt att det ska se ut såhär:
 
Måndag: BodyPump (dock inte lunchpasset för i måndags märkte jag att lunchen hade stängt efter jag hade tränat klart och det är ju liksom lite ovärd träning om man inte får i sig mat efter) och cykla 15 km, eller vad det nu är, till skolan
Tisdag:
Onsadg:
Torsdag:BodyPump
Fredag:Löpning(eller lördag)
Lördag:
Söndag:ViRP eller cirkelträning, beroende på om jag är ledig på morgonen eller kvällen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0