regn regn och åter regn

Om en timme ska jag alltså bege mig mot skolan för att ha idrott. Eller ja, försöka i alla fall. När jag vaknade (strax innan sju såklart när jag fick sova till halv tio) regnade det och blåste. Ett riktigt tråkhöstväder alltså. Inget som jag föredrar. Jag ska alltså ta cykeln denna tisdag också om det kanske var oklart så jag kommer bli blööööt. Jaja, lite regn har väl ingen dött av?

Nu bloggar jag en hel del märker jag om allt och inget men vi har inte speciellt mycket i skolan för just nu så man får ta tillfället i akt. Nästa vecka blir det nog andra bullar skulle jag kunna gissa.
 
en till söt bild från balen. åh vad jag saknar er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0