nu vill jag ut!

Roligt att jag bara har en sjättedel så mycket besökare idagidag av vad jag hade igår, hah.
Slutade i alla fall tidigt idag och nu ska jag bege mig mot stallet för att låta hästen dö - som vanligt. Ojoj, stackars polle. Nä men nu är det hårdträning för tösen som gäller innan det blir snö, dåligt underlag och kallt. Just nu är det helhärligt höstväder så jag vill bara upp på cykeln och iväg! Idag satsar jag på Bonita, fiolen och fotbollen och lägger de få läxorna åt sidan för imorn blir det att plugga kan jag ju säga. Ska cykla till skolan för vi börjar 11.15 med idrott och sedan slutar vi efter den för att en lärare är sjuk. Ska då till mormor (och inte hem eftersom jag hade planerat allt annat innan vi fick veta att hon var sjuk) och där får jag plugga i cirka två timmar innan jag ska spela för Lillian halv fyra. Sedan blir det att plugga, i ytterligare tre timmar, i väntan på att orkestern börjar. Spelar i två timmar och sover sedan hos mormor. Det är min planerade morgondag.
hon är ju lite smått underbar min fina ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0