lördag i höstens alla färger

Jag bloggar sämre och sämre och mina besökare blir allt färre. Jag är ju så duktig...
 
Är ovanligt mör i kroppen efter ett pass med finaste Bonita i skogen. Longerade henne innan och tesatade även på lite galopp (hon kan ju liksom inte ens galoppskänkeln så vi över på det mest från marken) bland de färgglada träden i Nordanträsk.
 
Har fyndat ett par gammelrosa strumpbyxor från HM och ett par mellanblå. Bägge för 30:-
Sedan fanns även den finafina tröjan på Kapphal i min storlek. De hade den inte framme fast kassörskan sa att de borde ha en kvar (fast de skulle inte få in några fler). Då kom den fram ur ett skåp då någon snäll människa köpt den men lämnat tillbaks den. Inte nog med det så var den ytterst lite trasig så jag fick den för 40:- billigare! Kommer vara så fin till alla mina kjolar. Underbart!
Annars så har jag inte mycket pengar kvar på kontot nu för jag har nyligen fört över det mesta till mitt sparkonto inför resan med Emma till vintern/våren. Det kommer bli toppen! Haha, bara någon förstår oss med vår engelska...
 
Nu beger jag mig till Izza för att ha en finfin kväll med alla fina från BYN.
Dagen innehåller alltså lite av varje. Natt hos mormor, stan, Bonita (och för att inte glömma, bloggen) och galen kväll. Vad mer kan man begära?
 
denna fick jag med mig hem fast en beige-vit

Kommentarer
emma

Vi måste bli bra på engelska på ett år, så är det bara, frågan är hur?<3

Svar: Ja du, jag kan ju meddela att det inte går så bra för mig med Engelska 6 hittils... <3
Sofia Kihlström

2012-09-02 @ 19:17:31
URL: http://teateremmaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0