fotografier på G

Efter en blöt, blåsig och, som vanligt, trevlig tur  med Izza, Konny och Bonita fick jag - mitt under middagen - tillbaka min insperation att fotografera. Nackdelen var ju bara den att klockan var kvart i nio så det var ju en aning mörkt, men jag tog paraplyet och kameran och begav mig ut. Kommer väl in här imorgon om jag har tid mellan stallet - där hoppning som förra lördagen väntas - och då jag ska till Måttsund för att träffa Rebecca, Anna och Henny - Emma kan som vanligt inte - och förmodligen få lite ondare i magen!
 
vovven är hemma!



 

Kommentarer
Emma

Söt kompis, alltid lika charmig(a)<3 Vad duktig du har blivit på att uppdatera, kan ju inte säga likadant om mig själv, saknar dig underbaraste sofia<3

Svar: Hihi visst är jag (a) och du har såå rätt med dig själv ;) <3
Sofia Kihlström

2012-09-15 @ 11:02:15
URL: http://teateremmaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0